Sommarhälsning från vännerna på Fact up!
Då var det dags. Nu är sommaren här — och med den kommer en välkommen paus. Det är i lugnet, i promenaden, i boken på bryggan eller samtalet runt middagsbordet som tankarna får landa och nya idéer hinner ta form.
Vi vill passa på att tacka alla er som hänger med oss. För ert engagemang, era tankar och för att ni påminner oss om att vi inte är ensamma i det här. Det är något alldeles särskilt med att veta att det finns människor där ute som tycker att kunskap, gemenskap och demokrati är lika viktiga frågor som vi — och som väljer att göra något åt det. Tillsammans är vi starkare än vi tror, även när det ibland känns som att förändring går långsamt.
Vila gott, tänk fritt och njut av sommaren så hörs vi igen i slutet av augusti.
Vännerna på Fact up!

I säsongsfinalen sitter Jonas och Bodil på verandan i Dalby och summerar ett intensivt läsår.